شیراز، خیابان داریوش، پاساژ شهر

۰۹۱۷-۴۰۸ ۳۱۷۱
0

گوشی شیائومی خود را در چند ثانیه پیدا کنید


 

 

یکی از قابلیت های جذاب شیائومی قابلیت Mi Cloud  می باشد، که پیدا کردن گوشی شما را چند ثانیه امکان پذیر می کند. و استفاده از این قابلیت خیلی راحت می باشد ولی چند نکته باید در نظر داشته باشید یکی این که برای استفاده از این قابلیت باید حساب می (Mi Account) خدتون دا فعال کنید و گوشیی شما آون زمان باید به اینترنت وصل باشد .روش استفاده از این قابلیت به صورت زیر می باشد ،اگر حساب می (Mi Account) شما فال می باشد پنج قسمت اول را در نظر نگیرید .

 

1_ وارد قسمت تنظیمات گوشی خود شوید.

2_ ابتدا حساب می (Mi Account) خود را فعال کنید برای این کار از قسمت تنظیمات تلفن همراه وارد این قسمت شود .

 

 

 

 

 

3_در این قسمت اگر شما قبلا حساب فعالی داشته اید در مستطیل نارنجی رنگ در قسمت اول شماره تلفن حساب فعال خود یا ایمیلی که با ان ثبت نام کرده اید را وارد کنید و در قسمت دوم پسورد حساب خود را وارد کنید  سپس sign in  را بزنید .

اما در صورت نداشتن حساب از مستظیل آبی یک حساب جدید ایجاد کنید

 

 

 

 

4_بعد از ورود به حساب خد باید به Mi Cloud  اجازه دست رسی دهید، که با زدن GO IT در مستطیل نارنجی این کار انجام می شود.

 

 

 

5_حالا فرض کنید تلفن خد را پیدا نمی کنید باید چه کاری انجام دهیم؟ اول اینکه آرامش خد راحفظ کنید . و بعد با هر دستگاهی که می توانید به اینترنت وصل شوید و Mi Cloud را سرچ کنید و در مستطیل نارنجی Sign in with Mi Account را بزنید .

 

 

 

 

6-در این قسمت در مسطیل نارنجی رنگ در قسمت اول می اکانت ، شماره تلفن یا ایمیل خد را بزنید و در قست دوم پسور خد را وارد کنید و در اخر Sign in را بزنید .

 

 

 

 

 

7_در اینجا چند قسمت وجود دارد، که  در قسمت آخر می توانید تلفن خود را از روی نقشه پیدا کنید .

 

 

 

 

8_در این قسمت کوشی خد را انتخاب کنید ، و از روی نقشه محل دقیق آن را ببنید.

 

 

 

 

9_با انتخاب گوشی که مد نظرتون هست از نقشه که روی صفحه می بینید، لوکیش دقیق برای شما نمایش داده می شود. و قسمت های بعدی در پایین عکس توضیح داده می شود

  

 

 

1_مستطیل نارنجی رنگ اول محل دقیق را به شما نمایش میدهد

 

2_ مستطیل نارنجی رنگ دوم

می تونید آلارم تلفن خد را فعال کنید و از روی صدا تلفن خد را پیدا کنید

 

 3_ مستطیل نارنجی رنگ سوم

 

گوشی قفل شده و تنها با زدن رمز عبور Mi Account گوشی باز می شد. در صورت تعویض سیم کارت نیز گوشی به شما اطلاع رسانی خواهد شد.  و در صورتی که گوشی به اینترنت متصل نشود ، Mi Cloud برای پیدا کردن گوشی شروع به ارسال پیامک می کند که البته هزینه ارسال پیامک برای شما دارد.

 

4_ مسطیل نارنجی چهارم


برای جلوگیری از پخش اطلاعات شخصیتون ، Mi Cloud این امکان را به شما می دهد که اطلاعات گوشی خود را  پاک کنید . این قابلیت کلیه اطلاعات از قبیل تماس ها، عکس ها و ایمیل ها در داخل حافظه داخلی و SD card و همه چیز را پاک می کند .البته این قابلیت همگام سازی میان گوشی و Mi Cloud را قطع می کند که در اینصورت ردیابی گوشی توسط شما غیر ممکن میشود.

دیدگاه شما (0)